Pakiet zdrowotny

Zaplanuj, realizuj, kontroluj postępy

INTELIGENTNY TRENING

Jedyny PAKIET ZDROWOTNY w formie treningu w Poznaniu!

Pewnie zadajesz sobie pytanie – o co chodzi? Razem z naszym zespołem Sport&Beauty stworzyliśmy coś specjalnie dla osób, które chcą zadbać o swoje zdrowie, samopoczucie, wygląd! Jesteśmy jedynym miejscem w Poznaniu, w którym w sposób kompleksowy zajmiemy się Tobą od początku Twojej drogi i będziemy przy Tobie cały czas. Sport&Beauty to miejsce stworzone z miłości do sportu przez prawdziwych pasjonatów treningów i zdrowia. Sprawimy ,że zarazisz się aktywnym stylem życia i nauczysz jak istotna jest świadoma i systematyczna aktywność fizyczna. Zadbamy o Twoje przygotowanie: sprawnościowe, techniczne, psychiczne i teoretyczne. Gwarantujemy najwyższy poziom usług z zakresu sportu i zdrowia. Jesteśmy miejscem nieustannego rozwoju, posiadamy wiele ”narzędzi”, które pomogą w realizacji celów estetycznych i zdrowotnych.

Ustal sobie cel jaki chcesz osiągnąć

Chcesz pozbyć się bólu pleców?
Chcesz wzmocnić swoje ciało?
A może chcesz zrzucić kilka kilogramów masy ciała?
Chcesz się stale cieszyć zdrowiem?

Każdy z nas posiada swój indywidualny cel i aby zacząć go realizować umów się z naszym trenerem i porozmawiaj z nim!

ZADZWOŃ I UMÓW SIĘ NA TRENING WPROWADZAJĄCY

Zupełnie za darmo w prezencie dla Ciebie!

Wszystko co musisz teraz zrobić to zadzwonić do nas i umówić się na twój darmowy trening wprowadzający!
Zadzwoń 618-300-999 lub napisz maila trening-wprowadzajacy@sport-beuty.pl.

Na treningu wprowadzającym przeprowadzimy dla Ciebie analizę składu ciała oraz testy siłowe, porozmawiamy o Twoich prawdziwych celach, upodobaniach sportowych, a także obawach – wszystko po to, aby dobrać program treningowy skrojony na miarę Twoich potrzeb i Twoich możliwości.

Plany treningowe, jakie oferujemy dla Was są bardzo urozmaicone, zadowolą każdego, nawet najbardziej wymagającego klubowicza.
Pomożemy Ci w uzyskiwaniu maksymalnych wyników i osiągnięć w uprawianej specjalności ruchowej.

Podchodzimy do naszych pacjentów w sposób holistyczny czyli całościowy, angażując ich w różne formy aktywności fizycznej oraz dobierając treningi na podstawie ich możliwości.

Jak przygotować się na trening wprowadzający

Twój pierwszy trening będzie trwał około 60 – 90 min.
Na początek trener przeprowadzi analizę składu ciała na analizatorze INBODY 270.Analiza składu ciała jest niezbędna przy opracowaniu i doborze formy aktywności fizycznej oraz jej intensywności.

Aby poprawnie ją przeprowadzić powinieneś przed badaniem:

  • nie spożywać posiłków oraz napojów minimum 3 godziny przed wizytą,
  • zrezygnować z picia kawy, alkoholu, napojów energetyzujących w dniu badania i w dniu poprzedzającym,
  • zrezygnować z aktywności fizycznej w dniu badania,
  • do pomiaru przystąpił z pustym pęcherzem moczowym,
  • w przypadku Pań, zaplanować wizytę w terminie nie przypadającym na okres menstruacji,
  • w dniu pomiaru należy ubrać się w sposób umożliwiający swobodne stanięcie bosymi stopami na platformie analizatora.

Następnie trener wypełni wraz z Tobą ankietę poznając Twoje cele treningowe, możliwości i ewentualne przeciwwskazania. Na ich podstawie zaproponuje Tobie plan treningowy.

Zabierz ze sobą strój sportowy i motywację, resztą zajmiemy się my!

Elementy pakietu zdrowotnego

Okręg zdrowia, jest to spersonalizowany trening, który jest podstawą Pakietu Zdrowotnego, gwarant postępów i realizacji wytyczonych celów treningowych. Plan treningowy , który realizujemy oparty jest o zasadę treningu siłowo – wytrzymałościowego gdzie na dokładnie wybranych maszynach wzmocnisz mięśnie odpowiedzialne za postawę całego ciała oraz zwiększysz swoją wytrzymałość ułatwiając sobie codzienne funkcjonowanie. Jest on personalnie dopasowany do Twoich indywidualnych celi treningowych, a ćwiczysz pod stałą opieką trenera i fizjoterapeuty.
dowiedz się więcej
Treningi fitness– zajęcia grupowe o urozmaiconej intensywności i rodzaju ćwiczeń, które są świetnym rozwiązaniem dla osób zaczynających swoją przygodę z aktywnością fizyczną, a także dobrym uzupełnieniem treningowym dla ”starych wyjadaczy”.
dowiedz się więcej
Trening zdrowego kręgosłupa, są to zajęcia grupowe skoncentrowane na ćwiczeniach obejmujących rozluźnianie, stabilizację, wzmacnianie i rozciąganie poszczególnych partii mięśniowych. Podczas zajęć uczymy się prawidłowego oddychania i utrzymywania odpowiedniej postawy ciała co przekłada się na zmniejszenie dolegliwości bólowych całego kręgosłupa.
dowiedz się więcej
Treningi personalne (indywidualne), dostosowane są stricte do Twoich potrzeb, zorientowane na Twój sukces i zoptymalizowany na Twoje możliwości. Każdy jest inny, więc wymaga indywidualnego podejścia do swoich zamiarów i planów treningowych. Celem jednych będzie zrzucenie zbędnych kilogramów, inni będą chcieli zbudować masę mięśniową, a kolejni zwiększyć aktywność i odzyskać energię ,czy też wrócić do formy po rehabilitacji. Trener starannie zadba o plan treningowy, dobór ćwiczeń, liczbę serii, powtórzeń, przerw między seriami, technikę, oddychanie, motywację oraz postępy.
dowiedz się więcej
Nie zapominajmy, że bardzo ważnym elementem dbania o zdrowie jest zbilansowana dieta oraz fizjoterapia. W naszym Centrum zadbamy o Ciebie kompleksowo. Jeśli potrzebujesz indywidualnego planu dietetycznego lub wizyty u fizjoterapeuty – to wszystko znajdziesz u nas!
dowiedz się więcej

MONITORUJ POSTĘPY I CIESZ SIĘ Z EFEKTÓW

Będziesz pod stałą opieką naszych trenerów

Raz na dwa miesiące bez dodatkowych opłat będziesz miał wykonywaną analizę składu ciała. Trenerzy będą monitorować Twoje postępy, abyś był w pełni świadomy jak dobrze dobrany, kompleksowy trening wpływa na wydolność Twojego organizmu, zdrowie, samopoczucie a dodatkowo oczywiście – piękną sylwetkę!

GWARANTUJEMY:

  • więcej siły
  • więcej harmonii w ciele
  • piękną sylwetkę
  • lepszą jakość życia
  • większe zadowolenie
  • mniej bólu
  • większą ruchliwość
  • większą sprężystość

PROBLEM XXI wieku:

Bóle pleców i stawów, otyłość czy cukrzyca typu II są plagą cywilizacyjną ,a problem ten dotyka coraz młodsze grupy społeczne. Statystyki są niepokojące-według ankiety przeprowadzonej na zlecenie NFZ (Narodowego Funduszu Zdrowia) 4 z 5 osób w Polsce częściej lub nawet stale cierpi na powyższe dolegliwości. To ogromna liczba!

Z czego wynika fakt, że choroby cywilizacyjne są tak rozpowszechnione?

Długie siedzenie i jednostronne obciążenia

Większość swojego życia spędzamy w pozycji siedzącej: biurko, samochód, kanapa, nawet we śnie rzadko się prostujemy. W rezultacie zawsze ta sama pochylona postawa powoduje, że nasze mięśnie dopasowują się do tej pozycji i skracają się: zwłaszcza w rejonie klatki piersiowej i brzucha, w rejonie kolan i miednicy. Z uwagi na to, że mięśnie rzadko pracują samodzielnie, a raczej w zespołach mięśniowych, może to oddziaływać na całe ciało. W wielu miejscach dochodzi do nieprzyjemnego odczucia pociągnięcia i naprężeń we wrażliwym rejonie szyi i karku, aż po silne bóle pleców.
Siedzący tryb życia nierozerwalnie wiąże się z szybkim przybieraniem na wadze, a w konsekwencji z otyłością. Siedząc, szybciej sięgamy po niezdrowe przekąski, szukając urozmaicenia dla biernego siedzenia. Walka z nieodpowiednią wagą, niweluje nie tylko naszą atrakcyjność, ale również stan zdrowia. Na świecie ok.1,9 biliona osób ma nadwagę lub otyłość, co znacznie obniża ich jakość życia.

Wiele przyczyn, jedna strategia

Oczywiście długie siedzenie nie jest jedyną przyczyną bólu pleców. Powody są rozmaite: od uwarunkowań genetycznych, poprzez zmęczenie, zaburzenia postawy, nadwagę ,po czynniki fizyczne, jak stres,stres i ciągły pośpiech mają bardzo negatywny wpływ na naszą kondycję fizyczną. Pod wpływem produkowanej w stresie adrenaliny dochodzi do długotrwałego napięcia oraz przeciążenia mięśni. Powoduje to powstanie zmian zwyrodnieniowych objawiających się m.in. bólem.
Jednostronne obciążenia, takie jak jogging, chodzenie, aerobik itp., które prowadzą do naprężeń. Jesteśmy w stanie to zmienić poprzez wybór jednej strategii – treningu długości mięśni, ponieważ mobilność warunkowana jest stabilnością.

Ruch nie jest równy treningowi

Kto cierpi na bóle pleców, z reguły ma tendencję do oszczędzania się. Jednak jest to niewłaściwe i może być początkiem nieprzyjemnego kręgu bólu. Zatem istotne jest podjęcie odpowiedniej aktywności fizycznej, ponieważ codzienne ruchy,takie jak spacerowanie, jazda na rowerze pomagają rzadko lub czynią sytuację jeszcze trudniejszą. Korzyści z odpowiednio dobranego treningu: poprawia pracę układu krwionośnego i serca. Serce staje się silniejsze oraz zwiększa pojemność. Bije równo, co sprawia, że przepływ krwi jest szybszy i zwiększa się ilość tlenu dostarczanego do komórek. Dzięki ćwiczeniom organizm wytwarza więcej dobrego cholesterolu. Umiarkowany wysiłek chroni przed zakrzepami, które mogą być przyczyną udaru i zawału. Naczynia stają się elastyczne – poprawia się krążenie i ciśnienie tętnicze. Dodatkową korzyścią jest ochrona przed żylakami i miażdżycą.

Rozwiązanie problemu – odpowiedni trening

Bardzo istotną kwestią jest wybór odpowiedniego treningu, który wzmocni nasz kręgosłup, poprawi siłę i koordynację. Dzięki odpowiednio dobranemu PAKIETOWI ZDROWOTNEMU nasze słabe, skrócone mięśnie staną się mocniejsze i bardziej ruchliwe , stawy będą odciążone, a postawa ulegnie znacznej poprawie.

A DODATKOWO:

  1. Staraj się unikać skrzywionej pozycji ciała, na przykład podczas długotrwałego siedzenia lub noszenia torby na jednym ramieniu.
  2. W pracy zadbaj o to, aby twoje stanowisko posiadało odpowiednią wysokość biurka, wygodne krzesło i oparcie. Ekran komputera powinien być ustawiony na wprost twarzy, z kolei krzesło powinno być regulowane.
  3. Unikaj ciężkiej pracy fizycznej.
  4. Zadbaj o dobrze dobrany materac oraz poduszkę do spania.
  5. Do swojej diety postaraj się wdrożyć większą ilość witamin oraz minerałów i białka. Najbardziej potrzebny jest wapń, potas, magnez oraz witamin D3 i B6.
  6. Nie dopuszczaj do nadwagi lub otyłości (jeżeli już ją posiadasz zrzuć niepotrzebne kilogramy).
  7. Jeżeli musisz podnieść ciężki przedmiot, zamiast schylać się ugnij kolana i podnieś go.
  8. Sprzęty domowego użytku również powinny być dopasowane do twojego wzrostu, np. łóżeczko dziecięce, deska do prasowania, blat w kuchni.
  9. Staraj się odpoczywać oraz zmieniać pozycję w stałych odstępach czasowych, aby zapobiec ewentualnym skurczom i przeciążeniom mięśni.
SPORT & BEAUTY Fabianowo

ul. Kowalewicka 14
60-002 Poznań

Kontakt
+48 618 300 999
centrum@fabianowo.com.pl
Godziny otwarcia
PN-PT 7.00 - 23.00
SO-N 8.00 - 21.00